Koncert
NORTOM WISDOM a ZAM JOHNSON + Koonda HOLAA improvizovaná hudba & živé malování
Norton WISDOM
Norton Wisdom začal svůj umělecký život ve čtrnácti letech, kdy navštěvoval Chouinard Art Institute v Los Angeles. Jako student zářivého Johna Altoona (jednoho z předních umělců avantgardismu západního pobřeží 50. a 60. let) byla Wisdom seznámena nejen se základy figurální kresby, ale také s odvážným konceptuálním a humanistickým myšlením, které položilo základy pro jeho budoucí úsilí.
Wisdom vystupovali po celém světě na tak rozmanitých místech, jako jsou zimní olympijské hry v Salt Lake City, Butu Dance Company v Japonsku a lokálně ve Walt Disney Hall v centru Los Angeles. Jeho obrazy a sochy lze nalézt ve stálých sbírkách významných muzeí, včetně Muzea současného umění La Jolla, Milwaukee Art Center ve Wisconsinu a Orange County Museum of Art.
Zam JOHNSON (* ve 20. století v Los Angeles, USA) žije od roku 1987 v Berlíně-Kreuzbergu a je malířem, skladatelem a hudebníkem.
Johnson hraje na bicí, klávesy a perkusní nástroje. Mimo jiné skládal filmovou hudbu a taneční hudbu pro Butoh projekty. Organizoval živé koncerty v LA a Berlíně s rychlým malířem Norton Wisdom a udělal si jméno jako umělec.
Jeho preferovaným a známým hudebním stylem je jazz. Spolupracuje také se syntezátory na dlouhou dobu, které ho uvedly do experimentálního žánru elektronické hudby ještě předtím, než název techno vůbec existoval.
Sám Johnson popisuje svůj malířský styl jako "primitivní abstrakce a vizuální orchestr pro oči". [1] Měl úspěšné výstavy v Kalifornii, Maroku a Berlíně. Maluje olejem a akrylem a také používá neobvyklé tkaniny
KAMIL KRUTA KOONDA HOLAA
Sám označuje svůj styl jako psychedelický country/noir western.
"Jeho originální hudba působí jako zjevení … přitom stále svébytná, plná hypnotických psychedlických repetativních figur, vrstvených přes looper, který se v pomalých temných vlnách valí z pódia. "Koonda Holaa je někdy písničkářsky křehký, na jiných místech se noří do vln zamlžené psychedelie, jindy jeho hudba tepe v šamanském rytmu primitivního blues. Podobně proměnlivé je i žánrové zařazení, tu jsme blíže country, onde rocku, jinde gospelu – ovšem všechny pokusy cokoliv zařadit jsou nabourávány hudební amorfností, která je Krůtovi naprosto vlastní" napsal o umělci magazín Full Moon.